Cor Hospes en Steven Beek starten bureau Starlingz

Bureau richt zich op de verbinding tussen medewerkers onderling en met de organisatie.

Cor Hospes (l) en Steven Beek

Cor Hospes, contentmarketingstrateeg  en auteur van onder meer de Contentbijbel, is samen met  Steven Beek, consultant en executive coach,  een bureau begonnen onder de naam Starlingz. Dit richt zich met gebruik van verhalen op de verbinding tussen medewerkers en de organisatie.

De aanpak van beiden begint met een test die blootlegt in hoeverre de medewerkers onderling zijn verbonden en met de organisatie zelf. ‘Op basis van de test, maken we een afspraak en gaan we vragen stellen om te kijken wat er echt speelt. We deconstrueren waar het echte probleem ligt’, zegt Cor Hospes.  

Daarna wordt een verhaal ontwikkeld, ’de basis van verbinding’, volgens Hospes. ‘Pas als je iets met elkaar deelt, dan pas ben je met elkaar verbonden. Ik heb gemerkt dat de meeste bedrijven geen verhaal hebben.’

Daarna ligt de focus volgens Steven Beek ‘op de ontwikkeling van een positieve bedrijfscultuur waarin vertrouwen, veiligheid en verbondenheid voorop staan.”

Hospes: ‘Collega’s moeten zelf hun learnings en ervaringen bijhouden. Wij fungeren als facilitator.’

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Willem-Albert Bol
Ben erg benieuwd en ga dus zeker volgen! Succes heren met dit initiatief
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Hans de Koning
Gefeliciteerd mannen! Veel werk aan de winkel volgens mij.
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie