Mariniersmuseum stelt belevingswereld kind centraal in nieuwe campagne

In de nieuwe campagne van het zelfbenoemd stoerste museum van Nederland kan elk kind zelf even marinier zijn.

In de tv-commercial, ontwikkeld door Locals Agency in Sneek, staat de 'vernieuwde avontuurlijke experience' Mariniers op Missie centraal.

Susan van 't Slot-Koolman, marketeer bij het Rotterdamse Mariniersmuseum, zegt: 'Locals Agency heeft de fantasie en belevingswereld van het kind teruggebracht naar een sterke 15 seconden-commercial. We zijn trots dat 'ie nu in de voorjaarsvakantie te zien is.'

Samen op avontuur

In de tv-commercial zien we de belevingswereld van Marley (8 jaar) en Faye (15), die samen op avontuur gaan in het Mariniersmuseum. De 'experience' voelt zó echt aan, dat ze in hun fantasie samen met de mariniers op missie zijn. 'We stappen letterlijk in de wereld van het Mariniersmuseum door op pad te gaan met het Korps Mariniers en een echte landing te doen op het strand van Texel. Onze kleine acteurs deden niet onder voor de stoere mariniers met volledige bepakking’, zo legt Bas Koole, partner en director of photography bij Locals Agency, uit.

De 15 seconden-commercial is deze week te zien in de reclameblokken en online kanalen van NPO en op de radio. Bekijk ‘m hieronder:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie