PR-accounts - Weber Shandwick reanimeert Intertoys, Sony kiest voor Whizpr

En nieuw werk voor Het PR Bureau, Blyde, Mediatic, UPR Nederland, Smith Communicatie en De Wolven.

Whizpr

Intertoys heeft Weber Shandwick Nederland aangesteld als B2C communicatie- en pr-bureau. De speelgoedketen die meer dan 40 jaar bestaat, dreigde failliet te gaan, maar maakte een doorstart onder de vleugels van de Portugese investeerder Green Swan. Een groot aantal winkels werd overgenomen. Een van de eerste activiteiten voor het bureau is de pr voor de opening van de nieuwe flagship-store van Intertoys in Utrech. De volledig verbouwde en heringerichte vestiging in Utrecht staat symbool voor de nieuwe koers van de gereanimeerde winkelketen.

Het waren sowieso goed weken voor Weber Shandwick. Het kreeg ook een Sabre Award (Emea) uitgereikt als France/Benelux Consultancy of the Year.  

Sony kiest Whizpr

Elektronicagigant Sony heeft Whizpr gekozen voor de PR en influencer-marketing in Nederland. Daarnaast zal Whizpr Sony ondersteunen bij awareness- en activatiecampagnes. Sony koos het Wageningse bureau vanwege ‘de creativiteit die ze lieten zien in hun ideeën en campagnes’.

Start-up Whoppah kiest voor Het PR Bureau

De start-up Whoppah haakt Het PR Bureau aan voor de invulling van de marketing- en corporate PR-activiteiten bij de lancering van de app. De keuze op het bureau is gevallen na de eerdere lancering van online vermogensbeheerder Pritle, ook onder leiding van Whoppah-oprichter Thomas Bunnik. 

Advertentie

Symbid en Blyde Benelux slaan de handen ineen voor de ondernemer van morgen

PR-bureau Blyde Benelux gaat aan de slag voor het platform in aandelencrowdfunding Symbid. Dit ‘fundt’ de financiering van start- en scale-ups begeleidt ze vervolgens. Blyde Benelux en Symbid trekken samen op met als doel potentiële klanten en investeerders kennis te laten maken met de projecten van Symbid. Vorige week lanceerden de twee hun eerste gezamenlijke case, social enterprise Rural Spark.

Feyenoord-hoofdsponsor Droomparken kiest voor PR-bureau Mediatic

Droomparken, de nieuwe hoofdpartner van Feyenoord, heeft Mediatic aangetrokken voor haar externe communicatie. Het Amsterdamse bureau wordt door het recreatiebedrijf als pinchhitter binnen de lijnen gebracht op het gebied van contentmarketing en PR.

Voor Mediatic is het de derde Nederlandse hoofdsponsor van een voetbalclub die het bureau mag bijstaan. Ook AFAS Software (AZ) en Keukenloods (FC Volendam) maken gebruik van de diensten van het Amsterdamse bureau.

UPR Nederland aan de slag voor groeiend Hutspot

Creatief communicatiebureau UPR Nederland gaat samenwerken met Hutspot. UPR Nederland gaat het lifestylemerk ondersteunen op het gebied van PR, communicatie en influencer marketing. 

In mei 2012 is Hutspot als pop-up store gestart. De eerste officiële Hutspot-winkel opende in december 2012 in de Van Woustraat in Amsterdam, een tweede winkel volgde in de hoofdstad . Later volgden vestigingen in Utrecht, Rotterdam, Eindhoven. Dit jaar opent Hutspot de derde locatie in Amsterdam in het Magna Plaza, in Breda en een achtste winkel op een nog onbekende locatie.

Amerikaanse Strider Bikes kiest voor Smith Communicatie

Strider Sports International Inc., het bedrijf achter het Amerikaanse kinderfietsenmerk Strider Bikes, heeft na een landelijke pitch gekozen voor het PR- en communicatiebureau Smith Communicatie. Strider Bikes, opgericht in 2007, heeft wereldwijd meer dan 2 miljoen ‘balance bikes’ verkocht en is al verkrijgbaar in ruim 75 landen. Deze week heeft het Amerikaanse kinderfietsenmerk, dat vanuit Rapid City in South Dakota opereert, aangekondigd haar Europese hoofdkantoor in Nederland te vestigen.

De Wolven verzorgt arbeidsmarktcampagne voor De Zorgcirkel

De nieuwe campagne “Vakantiemaatje” van woon-zorglocatie Prins Hendrik van De Zorgcirkel - specialist in ouderenzorg - bereikt in twee weken het streefdoel om het personeelstekort in de zomermaanden op te vangen. Ruim vijftig enthousiaste studenten hebben zich al aangemeld voor een all-inclusive vakantiebaan bij De Zorgcirkel in Egmond aan Zee. De eerste twintig contracten zijn getekend. Pr- en communicatiebureau De Wolven is verantwoordelijk voor het concept en de uitrol van de campagne.

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie