RegioPlus naar Mensch

Campagnes om mensen te interesseren voor werken in de sector Zorg en Welzijn, of ze voor de sector te behouden

campagnebeeld

Na een uitgebreide bureauoriëntatie is RegioPlus klant geworden bij Mensch Creative Agency. RegioPlus heeft Mensch aangesteld als adviseur op het gebied van employer branding en arbeidsmarktcommunicatie.

Inmiddels wordt hard gewerkt aan de eerste campagnes voor de Ondekdezorg week, die plaatsvindt tussen 16 en 21 maart. 

RegioPlus is het samenwerkingsverband van 14 regionale werkgeversorganisatie voor Zorg en Welzijn. RegioPlus stelt zich ten doel te zorgen voor voldoende en goed opgeleide medewerkers in de sector Zorg en Welzijn, de grootste sector van Nederland  

Arjan Huijsmans (RegioPlus): ‘Mensch overtuigde ons met hun goed doordachte strategie hoe wij de communicatie naar onze verschillende doelgroepen aan elkaar kunnen verbinden. En wat ze maken ziet er strak uit!

Met ons werk voor GGZ Delfland hebben we onze eerste ervaring in de sector opgedaan. Prachtig dat we ons nu in de volle breedte mogen inzetten voor de sector Zorg en Welzijn
Jack de Graaff (Mensch Creative Agency)
Logo Ontdekdezorg week

Plaats als eerste een reactie