TBWA uitgeroepen tot Adweek's 2021 Global Agency of the Year

The Disruption® Company werd erkend voor zijn zakelijke groei, creatieve product, innovatie focus en kracht over de hele wereld.

TBWA Global Agency of the Year

TBWA\Worldwide is uitgeroepen tot 2021 Global Agency of the Year door Adweek, een bekend Amerikaans reclamevakblad. Een mooie erkenning waarbij alle bureaus binnen het grote TBWA-collectief trots mee mogen vieren. Anaka Kobzev, Global Head of Communications, vertelde dan ook: This is especially great recognition because all of our agencies around the collective can celebrate and take ownership of it.

"In een van de meest competitieve jaren die de selectiecommissie van Adweek ooit heeft meegemaakt, is TBWA\Worldwide unaniem gekozen als Global Agency of the Year voor 2021", aldus David Griner, International Editor, Adweek.

Het TBWA team in New York op Times Square met onder andere Troy Ruhanen en Anaka Kobzev
Het TBWA team in New York op Times Square met onder andere Troy Ruhanen en Anaka Kobzev

10.000 creatieve geesten

"Wederom uitgeroepen worden tot Global Agency of the Year is een enorme eer en een beloning voor de meer dan 10.000 creatieve geesten in ons collectief die met hun talent, doorzettingsvermogen en vindingrijkheid deze erkenning hebben waargemaakt", zegt Troy Ruhanen, CEO van TBWA\Worldwide. "Het valideert onze 'Always in Beta'-mentaliteit en ons streven naar voortdurende innovatie. Van de ontwikkeling van DisruptionX en het gebruik van creativiteit om de hele merkervaring te beïnvloeden, tot de manier waarop ons innovatieplatform NEXT onze bureaus helpt om innovatie-incubators te worden, tot de uitstekende bedrijfsprestaties en creatieve producten van onze bureaus over de hele wereld, 2021 was een uitzonderlijk jaar, maar onze beste dagen liggen nog voor ons."

Ruhanen voegde daaraan toe: "We zijn ook onze klanten dankbaar dat ze hun merken aan ons toevertrouwen. Zonder hun voortdurende partnerschap en hun geloof in Disruption, is dit allemaal niet mogelijk."

Nederlandse vertegenwoordiger van het collectief, TBWA\NEBOKO, is trots dat zij onderdeel uitmaken van het collectief. Rik Ledder, CEO van TBWA\NEBOKO zegt “We hadden pre-Covid altijd al veel contact met elkaar binnen het collectief, maar het lijkt wel alsof door de nieuwe norm van Teamsen en Zoomen, onze collega’s in het buitenland even dichtbij zijn als degenen in Nederland. Deze eervolle prijs van het vakkundige Adweek maakt ons wederom trots om deel uit te mogen maken van dit collectief.”

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →