De Vegetarische Slager kiest voor TBWA\NEBOKO als global agency

'Het internationale TBWA\-netwerk sluit goed aan bij onze internationale ambities'

Jaap Korteweg, founding father en gezicht van De Vegetarische Slager

De Vegetarische Slager gaat na een oriënterende fase samenwerken met creatief bureau TBWA\NEBOKO. Het creatieve bureau meldt dat De Vegetarische Slager, onderdeel van Unilever, inmiddels een succesvolle internationale roll-out is gestart met behulp van het global netwerk van TBWA\NEBOKO.  

Het ideaal van De Vegetarische Slager is om vleesliefhebbers te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven te missen als ze een paar dagen geen dierlijk vlees eten. Na het aanhoudende succes in Nederland en een succesvolle lancering in Duitsland, is het volgens de Vegetarische Slager nu tijd om de grootste ‘slager’ ter wereld te worden.

Internationale ambities

Karlijn Ris, marketing director bij De Vegetarische Slager vertelt over de ambitie van het bedrijf en de keuze voor TBWA\NEBOKO: ‘Na een oriënterende fase hebben we besloten om voor TBWA\NEBOKO te kiezen als global agency. Voor andere Unilever-merken werken we al langere tijd succesvol met hen samen en de kwaliteit van het internationale TBWA\ netwerk sluit goed aan bij onze internationale ambities. Daarom zijn we zeer vereerd dat TBWA ons creatief gaat bijstaan in de grootse voedselrevolutie aller tijden.’

Rik Ledder, ceo TBWA\NEBOKO voegt daar nog aan toe: ‘De Vegetarische Slager noemt zichzelf rebels en onze disruptieve manier van denken maakt dat we goed bij elkaar passen. We vinden het een prachtige kans om voor dit mooie merk te mogen werken en samen alle vleesliefhebbers ter wereld enthousiast te maken voor het nieuwe vlees waar geen dier aan te pas komt.’

 

Door: Pascal Engbers

Plaats als eerste een reactie