Ook in de horeca wordt branding en marketing steeds belangrijker

Samen met Moeke ontwikkelde SUPERREBEL het merk, het karakter en de uitstraling van Moeke

moeke

Moeke's merkkarakter

Samen met Moeke ontwikkelde SUPERREBEL het merk, het karakter en de uitstraling van Moeke. ‘Ik zit even bij Moeke’ is meer dan een kreet op de gevel. Het is het mooiste excuus om het gezellig te maken. Om te genieten van heerlijk eten en drinken. En als er iemand naar vraagt, dan zit je bij je Moeke, dat snapt iedereen.

superrebel
Moeke
‘Ik zit even bij Moeke’

Wat begon op de gevel van Moeke aan de Ginnekenmarkt gaat verder in posters en in social media posts. Op auto’s, op bussen, op abri’s; overal waar Moeke relevant kan zijn. Het merkkarakter van Moeke komt overal in terug. In communicatie, maar vooral ook in haar gedrag, in de evenementen die Moeke organiseert.

Het mooie is dat Moeke nergens een punt van maakt, behalve van de frietzakken. De kracht van SUPERREBEL is dat wij juist overal een punt van maken. Alles wat maar met Moeke te maken heeft, draagt bij aan het gevoel, het karakter, de tone-of-voice en de campagne. Van de voorgevel van Moeke tot de spiegels op het toilet. Van de puntzakken friet tot de kleurpotloden en de kinderkaart.

 

 

 

superrebel
puntzak

Met Moeke's borst vooruit

Als het om Moeke gaat drukt SUPERREBEL graag overal haar stempel op. We laten geen middel onbenut om de sterke punten van Moeke te benadrukken, om gasten een glimlacht te ontlokken en Moeke te presenteren als mooiste merk ooit. Zo bouwen we samen consequent aan één van de mooiste en sterkste horecamerken van Nederland. Wij zijn trots op Moeke en fier op het feit dat wij met onze naam en logo op de kleding van Moeke staan. Met de borst vooruit.

Wil je alle uitingen van Moeke zien en weten hoe je een succesvol merk bouwt in de horeca?

Klik dan op deze link https://www.superrebel.com/work/superrebel-zit-even-bij-moeke

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →