Lancering B-Better past volgens Unilever in portfolio verantwoorde dranken

De duurzame verpakking van het nieuwe merk water staat centraal.

Unilever introduceerde onlangs zijn nieuwe merk B-Better, ofwel water met extra's. Talpa Network Creative tekent voor de introductiecampagne. 

B-Better is volgens Unilever meer dan water en combineert de trends van water met smaak en functionele voeding in een duurzame verpakking. Daarmee wil Unilever een statement maken: verpakkingen hebben impact op het milieu, het is belangrijk om die impact zo laag mogelijk te houden.

Joost Houben, marketing director Refreshment van Unilever zegt dat de lancering van B-Better in Nederland een belangrijke stap is in de uitbreiding van het portfolio verantwoorde dranken. 'We hebben gekozen om B-Better in de Combiblock verpakking te lanceren vanwege de lagere CO2-uitstoot van dit pak.'

Wouter van der Pauw, creatief directeur Talpa Network Creative: 'De verpakking van B-Better is beter voor onze planeet. Het was voor ons dan ook een no-brainer dat de campagne verteld wordt vanuit deze verpakking. Daarnaast is het bij een merkintroductie natuurlijk van belang dat de consument voor het schap meteen raak grijpt.'

Naasr de tv-commercials worden er ook billboards, radio en digitale middelen ingezet.

Credits:
Client: Bibianne Roetert & Joost Houben & Harry Dekker

Creation: Stefan Da Costa Gomez, Wouter van der Pauw & Denise Jongkind
Strategy: Linda Metman
Agency Producer: Jenny Bakker 
Production company: Artbox
Animation: Mitsi Studio
Illustration en motion: Mitsi Studio
Sound: Joos van Leeuwen
CD: Ruud De Langen & Wouter van der Pauw,
Account: Olga Drukker

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie