Lancering B-Better past volgens Unilever in portfolio verantwoorde dranken

De duurzame verpakking van het nieuwe merk water staat centraal.

Unilever introduceerde onlangs zijn nieuwe merk B-Better, ofwel water met extra's. Talpa Network Creative tekent voor de introductiecampagne. 

B-Better is volgens Unilever meer dan water en combineert de trends van water met smaak en functionele voeding in een duurzame verpakking. Daarmee wil Unilever een statement maken: verpakkingen hebben impact op het milieu, het is belangrijk om die impact zo laag mogelijk te houden.

Advertentie
advertisement

Joost Houben, marketing director Refreshment van Unilever zegt dat de lancering van B-Better in Nederland een belangrijke stap is in de uitbreiding van het portfolio verantwoorde dranken. 'We hebben gekozen om B-Better in de Combiblock verpakking te lanceren vanwege de lagere CO2-uitstoot van dit pak.'

Wouter van der Pauw, creatief directeur Talpa Network Creative: 'De verpakking van B-Better is beter voor onze planeet. Het was voor ons dan ook een no-brainer dat de campagne verteld wordt vanuit deze verpakking. Daarnaast is het bij een merkintroductie natuurlijk van belang dat de consument voor het schap meteen raak grijpt.'

Naasr de tv-commercials worden er ook billboards, radio en digitale middelen ingezet.

Credits:
Client: Bibianne Roetert & Joost Houben & Harry Dekker

Creation: Stefan Da Costa Gomez, Wouter van der Pauw & Denise Jongkind
Strategy: Linda Metman
Agency Producer: Jenny Bakker 
Production company: Artbox
Animation: Mitsi Studio
Illustration en motion: Mitsi Studio
Sound: Joos van Leeuwen
CD: Ruud De Langen & Wouter van der Pauw,
Account: Olga Drukker

Plaats als eerste een reactie

Advertentie