GGZ Delfland vraagt nieuwe medewerkers om hun thuis mee naar het werk te nemen

Mensch ontwikkelt employer branding campagne voor psychiatrie en verslavingszorg.

'Je kan pas echt goed voor iemand anders zorgen als er ook goed voor jou wordt gezorgd.' Vanuit dit inzicht is GGZ Delfland 2 jaar geleden de campagne gestart om een sterker werkgeversmerk te worden. De nieuwe campagne die recent gelanceerd is, bouwt hier op voort.

Je werk mee naar huis nemen’ roept vaak negatieve gedachtes op, zeker nu de lijn tussen thuis en werk steeds dunner wordt. In de nieuwe campagne van GGZ Delfland wordt die gedachte juist omgedraaid en wordt aan toekomstige medewerkers gevraagd hun thuis mee naar het werk te nemen. Voor de nieuwe woonvoorziening voor de Psychiatrie en Verslavingszorg zoekt GGZ Delfland namelijk niet alleen 24 nieuwe verpleegkundigen, maar juist verpleegkundigen met lef en creativiteit. In deze nieuwe woonvoorziening is er namelijk volop ruimte voor eigen talent, hobby’s en ideeën. Doe je aan yoga in je vrije tijd? Of ben je al een tijdje achter de schermen bezig met je auditie voor Heel Holland Bakt? GGZ Delfland zorgt er voor dat jij je creativiteit kwijt kunt.

Uiting GGZ Delfland

Later dit jaar wordt de woonvoorziening Psychiatrie en Verslavingszorg geopend en daarvoor zijn zo'n 24 nieuwe verpleegkundigen nodig, in een gezonde mix van zowel MBO als HBO verpleegkundigen.  

GGZ Delfland logo

Plaats als eerste een reactie