Prominent richt zich met nieuwe merkidentiteit en campagne op een jongere doelgroep

Prominent bestaat 25 jaar en lanceert een nieuwe positionering en pay off: 'Alle aandacht voor jouw zitplezier'. De campagne is van N=5.

Prominent lanceert een nieuwe positionering en pay off: 'Alle aandacht voor jouw zitplezier'. Uit de nieuwe campagne moet de naar voren komen dat het stoelen- en bankenmerk al 25 jaar aandacht heeft voor klanten, maar dan wel gericht op een jongere doelgroep. Creatief bureau N=5 is verantwoordelijk voor de ontwikkeling hiervan.  

Prominent begon ooit met de droom van de gebroeders van Olst om heel Nederland te laten ontspannen in een stoel die bij hun leven past. Met als icoon de bekende sta-op stoel voor ouderen. Inmiddels is het bedrijf uitgegroeid tot marktleider met meer dan 45 winkels. De collectie van het familiebedrijf waarvan de oprichters nog steeds aan boord zijn, is de afgelopen tijd uitgebreid en gemoderniseerd. 

Bijzondere plek

Thijs Bontje, creatief directeur N=5 over de campagne: 'Een stoel is een stoel en een bank is een bank, zou je denken. Maar als je er wat langer over nadenkt is je stoel of bank een bijzondere plek. Het staat namelijk zo’n 20 jaar midden in je leven. Een plek waar je alle mooie, leuke en minder mooie momenten meemaakt met de mensen die je lief hebt. Zo’n plek verdient aandacht. En dat is precies de kern van Prominent. En dat gaat verder dan een kopje koffie. Dat gevoel vergroten we uit in het nieuwe merk concept.'  

De merkcampagne wordt 360 graden uitgerold op tv, online, print, out of home, social, in-store maar ook in brand publishing met verdiepende content. 

Prominent Alle aandacht voor jouw zitplezier

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie