What's up Docc?
SuperRebel® heeft voor high-tech start-up Docc Control niet alleen het character Doccy (ism Stang) ontwikkeld, maar ook de internationale campagne. De hele campagne is gebaseerd op een zin. Namelijk: CONTROL FREAK? In de campagne zien we fictieve beelden van gebouwen die heel klein zijn geworden en eigenaren en facility managers die ineens heel groot zijn en alles onder controle hebben. De beelden zijn gemaakt in samenwerking met Peek Studios. Hierdoor is het een bijzondere campagne geworden die online en offline internationaal ingezet zal worden.
DOCC CONTROL is hét onderhoudsplatform voor facility managers, eigenaren en installateurs. Het is ontworpen op basis van de uitgebreide technische mogelijkheden van nu en morgen. Alles om gebouwen en mensen voor onderhoud smart te laten opereren. Op een eenvoudige, gebruiksvriendelijke en overzichtelijke manier, zodat echt iedereen ermee kan werken. Met plezier! DOCC CONTROL is volledig plug & play en groeit mee met de behoefte van gebruikers.
Het team achter DOCC CONTROL bestaat uit een perfecte mix van developers en designers. Dataspecialisten en hardware techneuten, strategen en testers. Iedereen die nodig is om een state-of the-art product van de toekomst te ontwikkelen, met de gebruiksvriendelijkheid en eenvoud van vandaag. In combinatie met de Smart Ticket Technology is DOCC CONTROL de eerste oplossing, die gebouwen en onderhoud echt smart maakt. Ga voor meer informatie naar www.docccontrol.com.
CREDITS
Bureau: SuperRebel.com Creative Agency
Verantwoordelijk opdrachtgever: Jan de Ruiter
Creative Director: Lodewijk Varossieau
Copy: Lodewijk Varossieau/Arjan Hoekstra
Art: Nieya van Nie
Typografie: Jasper Kik
Fotografie en beeldbewerking: Peek Studios
Account: Mireille Joosse
Website: BLOWFISH.digital | Berend Buningh
Content Marketing: gr8 agency | Maaike Vliegenthart
SuperRebel.com is an international creative agency. We develop brave new brands and we energise existing brands. By all means. We are the ultimate agency for entrepreneurs and entrepreneurial marketeers who want to get the best out of their brands. Just like we do with our own brand. #bebrave
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!