TikTok campagnes: leer van deze succesvolle case

Ontdek in deze clinic hoe Monkeys & Bananas en Hoogvliet gezamelijk een TikTok strategie hebben opgezet en hoe jij dit ook kunt doen.

TikTok is hot. Afgelopen jaar is het aantal gebruikers in Nederland gestegen met maar liefst 75%. Het platform wordt steeds vaker door organisaties ingezet om hun doelgroep te bereiken. Er liggen volop kansen, het ideale om te starten is nu. Maar hoe vertaal je strategie door in TikTok campagnes? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School aan de hand van een succesvolle case.

Datum: 12 oktober
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens deze clinic neemt Meraux de Schutter je mee in de succesvolle case van Hoogvliet supermarkten en Monkeys & Bananas. Zij zette gezamelijk een TikTok strategie op en bereikten meer dan een half miljoen organische views binnen zes maanden. Ze legt door middel van dit voorbeeld uit hoe je de doorvertaling van strategie naar TikTok campagnes maakt. Daarnaast gaat ze in op waarom TikTok hét platform van dit moment is.

Over de spreekster

Meraux de Schutter is mede eigenaar van Monkeys & Bananas en als social media strateeg houdt ze van de snelheid van social. "TikTok heeft ons echt op een andere manier naar social media laten kijken, waarbij authenticiteit  alleen nog maar belangrijker is geworden. Social media moet weer sociaal worden, zoals het ooit begonnen is met Hyves. Naast TikTok zijn er ook andere kanalen die de echtheid omarmen, zoals de app BeReal.  Nog niet geprobeerd? Zeker een aanrader."

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 tot 15:30 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-steam

Meld je gratis aan  »

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.