In vijf stappen naar een effectieve campagne

Een document bomvol inzichten, tips en handvatten: het nieuwste stappenplan van Ster helpt organisaties op weg bij het starten met reclame.

Misschien heeft jouw leidinggevende je wel gevraagd uit te zoeken of jullie organisatie reclame kan maken op televisie. Of vraag je je af of massamedia iets toe kunnen voegen aan de middelen die je al inzet om je product of dienst onder de aandacht brengen. Waar begin je dan? Starten is gelukkig makkelijker dan je (wellicht) denkt. Het antwoord op vele vragen – en nog veel meer – vind je namelijk in het nieuwste stappenplan van Ster.

Ster helpt je op weg

Onlangs is er een fijn stappenplan gemaakt om je op weg te helpen wanneer je gaat starten met reclame. In vijf stappen krijg je inzicht in wat er allemaal komt kijken bij het maken van reclame:

  1. Het maken van een reclameplan
  2. Het maken van reclamemateriaal
  3. Regelen van een mediaplan
  4. De start van jouw campagne
  5. Evalueren en vooruitkijken

Voor startende én meer ervaren organisaties

Ook als je al iets langer meeloopt of meer ervaring hebt met het maken van reclame, bevat dit stappenplan waardevolle inzichten. Je wordt niet alleen meegenomen in de stappen die je doorloopt, maar je ontdekt ook inzichten uit onderzoeken en concrete tips voor jouw reclamecampagnes.

Download het stappenplan

Via ster.nl/reclamestarter kun je kosteloos het stappenplan ‘Starten met reclame: in vijf stappen naar een effectieve campagne’ aanvragen. Heb je na het lezen van dit artikel of het stappenplan nog vragen, of wil je meer weten over onze onderzoeken of inkoopmogelijkheden? Als Ster denken wij dagelijks mee met onze klanten en kunnen je altijd voorzien van advies op maat. We zetten onze kennis graag voor je in en gaan samen op zoek naar de mooiste kansen! Neem vooral vrijblijvend contact met ons op.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →