Voedingscentrum komt met Eetwissel-campagne: in stapjes naar de Schijf van Vijf

De boodschap van het Voedingscentrum bij de Eetwissel? Laat je niet gek maken! Grote veranderingen hou je moeilijk vol, zet kleine stapjes.

Het Voedingscentrum komt met een crossmediale campagne om Nederlanders met kleine stapjes naar een gezonder eetpatroon te brengen. Onder de naam Eetwissel is het komende jaar op tv, radio en internet aandacht voor gezonder eten. Het verantwoordelijke bureau is Truman.

Met een Eetwissel maken mensen een stapje binnen wat ze nu al eten of drinken, bijvoorbeeld een keer een glas water nemen in plaats van cola. Of iemand kiest een volkorenbroodje in plaats van een wit bolletje. Iedereen kiest zijn eigen wissel, en dat kan elke dag opnieuw.

De boodschap van het Voedingscentrum bij de Eetwissel? Laat je niet gek maken! Grote veranderingen hou je moeilijk vol, zet daarom kleine stapjes richting de Schijf van Vijf.

Credits:

Bureau: Truman

Klant: Het Voedingscentrum

Verantwoordelijk bij klant: Kitty van Wijk, Valérie Klostermann en Wouter Rosekrans

Creatie: Amber Franssen, Paul Hillesum

Strategie: Nadine Komduur, Paul Hillesum

Productie: Leah Zonneveld, Marie-Louise Toetenel

Filmproductie: Sounds Like Film; Jorrit Gerritsen & Arjan Oosterbaan

Regisseur: Amber Franssen

DOP: Jeroen Simons

Sound: Nando Eweg

Edit: Rogier Gerritsen

Fotograaf: Nick van den Berg

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie