Creatief partnership VIVA x sloggi

Van onderzoek tot impactvolle awareness campagne

Creatief partnership VIVA x sloggi

VIVA en sloggi zijn een perfecte match en bewijzen dat op alle mogelijke manieren. Het gaat hier niet om een simpel uitgewerkt marktonderzoek, maar om het samengaan van twee merken – door alle kanalen te vullen met het thema ondergoed. 

Doelstelling

De doelstelling van dit partnership is om awareness te creëren voor de nieuwe sloggi EVER Fresh lijn door deze collectie te introduceren bij de VIVA-lezeressen. 

Inzet & uitwerking

De resultaten uit het  'groot ondergoed-onderzoek' (uitgevoerd door onderzoeksbureau Motivaction) ​waren te zien in het grote Geen poespas-nummer van 27 februari 2019. Het covermodel alleen al trekt de aandacht: een jonge vrouw met tussen haar benen een kat. In het nummer zelf krijgt VIVA X sloggi volop plek met redactionele artikelen, PR en een sloggi-advertentie op de achterkant. 

Ook op VIVA.nl kan niemand om ‘Wat draagt de poes?’ heen.

Om het partnership compleet te maken, werd bij sloggi-verkooppunten een megagrote VIVA-cover neergezet en kreeg de consument bij aankoop van sloggi EVER Fresh de Geen poespas-editie van VIVA cadeau. 

Resultaten

Uiteindelijk worden alle verwachtingen overtroffen, met 10.297 views en een CTR van 3,33% (ruim 3x hoger dan verwacht). De Facebook-post ter aanjaging komt uit op een bereik van 20.170. In totaal werden via de campagne 646.467 contactmomenten gerealiseerd. 

Meer informatie?

Bekijk hier de details van de case hier. Mocht je meer informatie willen over deze samenwerking óf zelf een keer willen brainstormen voor jouw merk? Neem dan contact op met B2Bmarketing.nl@sanoma.com

Reacties: 1

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Peter
Ah, daar duikt de bekende poes tussen de benen weer op. Was natuurlijk ook alweer een tijdje geleden.

https://www.parool.nl/kunst-media/reclamebeeld-radio-538-lijkt-verdacht-veel-op-werk-van-topfotograaf~b27edb68/
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.