Auke van Rossum creatief directeur bij Kumpany

In zijn nieuwe rol is Van Rossum verantwoordelijk voor de strategie en creatie van online en live merkactivaties. 

Auke van Rossum is aangesteld als creatief directeur van merkactivatiebureau Kumpany. In zijn nieuwe rol is Van Rossum verantwoordelijk voor de strategie en creatie van online en live merkactivaties. Daarnaast is hij creatief eindverantwoordelijk voor het in 2018 gelanceerde videolabel BetterMatter. 

'Ik heb heel veel zin om aan de slag te gaan met het team bij Kumpany, een bureau wat al twintig jaar meedoet aan de top. Als we straks met z’n allen weer naar buiten mogen, speelt merkactivatie een mega belangrijke rol. De behoefte om ons weer verbonden te voelen is dan sterker dan ooit. Merken spelen daar een grote rol in op activatieniveau, zowel online als live', zegt Van Rossum.

Kumpany’s Jan Paul de Wildt: 'We waren voor de CD-positie op zoek naar een toptalent die merken in de breedte kan bedienen in zowel offline als digitale vraagstukken. Dit hebben we in Auke gevonden; een ras-creatief die economie heeft gestudeerd. Hij is conceptueel sterk in zowel live als online merkactivatie en dat zie je niet vaak.'

Van Rossum werkte eerder bij Het Bureau van Talpa Network, voorheen Brand New Telly Industries.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie