Bart Heideman naar PlusOne als senior design director

Hij komt van DentsuAchtung en daarvoor runde hij als partner 12 jaar lang de design studio Dog and Pony.

Bart Heideman naar PlusOne als senior design director

De Amsterdamse design en motion graphics studio PlusOne heeft Bart Heideman aangesteld als senior design director. Heideman komt over van DentsuAchtung. De aanstelling is volgens PlusOne een gevolg van de internationale groei en de ambitie om brand design een centrale rol binnen de bestaande propositie te geven.

Voor Heideman bij DentsuAchtung begon runde hij als partner 12 jaar lang de design studio Dog and Pony dat werkte voor merken als NPO, BNNVara, Adobe, Catawiki, Sega en Volkswagen.

Advertentie
advertisement

Branding en identities

Samen met executive creative director Martijn Hogenkamp en managing director Marcel Vrieswijk gaat hij zich richten op het verder uitbouwen van PlusOne Branding, een specialisatie gericht op branding en identities van merken.

Mede-oprichter en managing director Vrieswijk zegt te verwachten dat de kennis, kunde en ervaring van Heideman zijn studio gaat helpen bij het realiseren van gemaakte toekomstplannen. ‘Hij is een creatieve impuls voor ons team en een enorme versterking van PlusOne Branding.’

Internationaal bureau

Studio PlusOne timmert met een internationaal team creatieven aan de weg voor merken als Tommy Hilfiger, NPO, Nike, Amsterdam Museum, Adidas en Heineken. 

Lees ook: Dit zijn de finalisten van de Dutch Creativity Awards in de categorieën Craft & Culture

Plaats als eerste een reactie

Advertentie