Hoe breng je de businesscase van CX in kaart?

Wat is de businesscase van CX en hoe breng je deze in kaart? Ontdek het tijdens deze online clinic op 16 februari!

Als marketeer en customer centric professional is de grootste uitdaging om aan te tonen wat jouw initiatieven en plannen uiteindelijk opleveren voor de organisatie. In veel van deze customer experience (CX) en marketingplannen mist de financiële onderbouwing voor het verbeteren van de CX. Maar hoe maak je een goede CX businesscase? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 16 februari
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Hans Molenaar van Beeckestijn Business School laat je in deze clinic zien hoe je een CX businesscase maakt waarmee je de rest van de organisatie kunt overtuigen. Dit doet hij aan de hand van voorbeelden en praktische bouwstenen waar jij na afloop van de clinic meteen mee aan de slag kunt gaan.

Over Hans

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.