Hoe breng je de businesscase van CX in kaart?

Wat is de businesscase van CX en hoe breng je deze in kaart? Ontdek het tijdens deze online clinic op 16 februari!

Als marketeer en customer centric professional is de grootste uitdaging om aan te tonen wat jouw initiatieven en plannen uiteindelijk opleveren voor de organisatie. In veel van deze customer experience (CX) en marketingplannen mist de financiële onderbouwing voor het verbeteren van de CX. Maar hoe maak je een goede CX businesscase? Ontdek het tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School.

Datum: 16 februari
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Hans Molenaar van Beeckestijn Business School laat je in deze clinic zien hoe je een CX businesscase maakt waarmee je de rest van de organisatie kunt overtuigen. Dit doet hij aan de hand van voorbeelden en praktische bouwstenen waar jij na afloop van de clinic meteen mee aan de slag kunt gaan.

Over Hans

Hans Molenaar is oprichter en directeur van Beeckestijn Business School. Daarnaast is hij als ondernemer actief in recreatief vastgoed en in een aantal startups. Hij is voorzitter van de PIM Marketing Literatuurprijs en Marketing Scriptieprijs. In het verleden heeft hij zowel voor grote corporates (AT&T, NCR en Royal Bank of Scotland) als startups (Novis, 404-network, Selligent, E-banking solutions en Hanco) b2b marketing en  salesmanagement posities vervuld. 

Gratis aanmelden

  • Deze gratis clinic wordt gegeven door Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur 
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan >>

Plaats als eerste een reactie