De kracht van sonic branding

Audio is het meest krachtige instrument dat marketeers tot hun beschikking hebben. In deze clinic kijk je in de wereld van sonic branding.

We leven in een wereld waarin we overspoeld worden met visuele informatie. Dit maakt dat hier een enorm potentieel ligt. Wat is sonic branding? Wat is het effect van audio op ons gedrag? En hoe kun je dit strategisch inzetten voor je merk? In deze online clinic van Beeckestijn Business School neemt Niels de Jong je mee in de wereld van sonic branding.

Datum: 21 april
Tijd: 14:00 - 15:30 uur 
Locatie: Live-stream 

Onderwerpen tijdens deze clinic

De volgende onderwerpen komen tijdens deze clinic aan bod:

  • Wat is muziek?
  • Wat doet muziek in het brein van de luisteraar?
  • Hoe (en wanneer) werkt muziek voor je merk?
  • Wat is toekomst van sonic branding
  • Hoe zit het met rechten? 

Voor wie is deze clinic interessant?

Deze clinic is interessant voor iedereen die wil bouwen aan een sterk merk en stappen wil zetten naar een beter klinkende wereld. Dit zijn bijvoorbeeld marcom-managers, CMO's & strategen.

Over de spreker

Niels de Jong is mede-oprichter van TAMBR. Hij studeerde rechten in Leiden, werkte in de financiële dienstverlening en werd opgeleid tot klassiek pianist. Na een tweede loopbaan in de creatieve industrie helpt hij nu merken met de strategische inzet van muziek en geluid. 

Gratis aanmelden

  • Meld je aan voor deze gratis clinic van Beeckestijn Business School
  • De clinic wordt gehouden van 14:00 - 15:30 uur
  • De clinic zal te volgen zijn via een live-stream

Meld je gratis aan voor de clinic >>

Plaats als eerste een reactie