De toekomst van marketing is terug!

Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijft NIMA marketeers heel 2022 inspireren met dit thema.

Na het succes van de Toekomst van Marketing Lunchbreak begin 2021, blijft NIMA marketeers heel 2022 inspireren met dit thema! Zo blijf je als marketeer op een leuke én makkelijke manier bij in het marketingvak. In deze webinars komen uiteenlopende thema’s aan bod in combinatie met inspirerende sprekers uit de praktijk en de wetenschap. Dus: neem even een break en stop een uurtje van je tijd in de toekomst!

8 maart trappen we de webinarreeks af met het thema marketingleiderschap. Hoe maak jij nu echt het verschil met marketing in jouw organisatie en zorg jij ervoor dat je van waarde bent én blijft? Luuk Ros SCP gaat daarover op 8 maart a.s. in gesprek met onze gasten:

  • De keynote van afgelopen NIMA Marketing Day; Thomas Barta, die ons meeneemt in onder andere de value creation zone
  • Rob Revet SMP van Mark Stronger: deelt de uitkomsten van het onderzoek naar succesvolle marketingbedrijven (en leiders) met ons
  • Marketingleiders Ronald Velten, Vice President Marketing, IBM Ecosystem en Anouk Beeren, directeur cross channel bij Intergamma over onder andere de waarde van marketing binnen organisaties.

 

Inschrijven voor deze eerste webinar is nu mogelijk en deze keer gratis bij te wonen voor iedereen. Registreren kan via de volgende link: 

Inschrijven

De andere toekomst van marketing webinars staan gepland op: 

  • Dinsdag 17 mei
  • Dinsdag 5 juli
  • Dinsdag 6 september
  • Dinsdag 1 november

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →