Online Masterclasses met focus op Coronacrisis

Onze trainers en Learning Experience (LX)-designers zijn hard aan het werk gegaan om nieuwe leerervaringen te ontwerpen

Jeroen de Koning spreker op de Google Factory
Sander van Wettum

We kregen van veel alumni het verzoek om online trainingen te bieden. Daarom zijn onze trainers en Learning Experience (LX)-designers hard aan het werk gegaan om nieuwe leerervaringen te ontwerpen. Ons uitgangspunt was: hoe kunnen we professionals skills bieden die hen helpen deze uitdagende tijd door te komen? Daaruit kwam een serie Online Masterclasses met een focus op de huidige Coronacrisis.

Korte sessies die in je hectische thuiswerkschema passen

De Online Masterclasses bestaan uit 2 middag- of avondsessies van 3 uur. Niemand wordt er blij van om acht uur achter een webcam te zitten, zeker nu niet. Met twee kortere sessies houdt je tijd over voor je gezin, of trouble shooting op je werk. En we nemen de sessies op zodat je ze na afloop terug kan kijken.

Handvatten voor jouw Coronacrisis

Verder zijn alle Online Masterclasses inhoudelijk afgestemd op de huidige Coronacrisis. Dat betekent dat je, ongeacht het onderwerp van je training, aan de slag kan met urgente uitdagingen. Je krijgt opdrachten die een constructieve bijdrage leveren aan de huidige situatie op je werk. Daarbij zouden we Competence Factory niet zijn als we van de Masterclasses geen whole brain-leerervaring zouden maken met een focus op interactie en creativiteit. Veel doen dus, en ook nog een beetje lachen tussendoor.

Fair price

Tenslotte: voor iedereen, maar zeker voor ondernemers en ZZP'ers, zijn het financieel onzekere tijden. Daarom hanteren we één vaste lage prijs van € 389 per Online Masterclass. Dat is meer dan € 200 goedkoper dan normaal.

Dus voel je, ondanks deze rare tijd, een kriebel om vooruit te kijken? Werk dan thuis, vanachter je laptop aan je futureproof skills met een online masterclass. Hieronder vind je onze favoriete masterclasses die juist nu ondernemers, ZZP'ers, marketeers, managers en designers zullen helpen om oplossingen te vinden voor kritieke problemen.

  • Design Thinking - Leer in twee online sessies hoe je Design Thinking toepast om een Corona-proof concept uit te werken.
  • Virtual Reality (VR) - Ontdek in twee online sessies de mogelijkheden van Virtual Reality (VR), en ontwikkelt een virtueel concept voor een organisatie in Corona-nood.
  • Growth Hacking - Leer in twee online sessies hoe je je bedrijf kunt Growth Hacken. Je krijgt tools en technieken aangereikt om te groeien, of te overleven in Corona-tijd.
  • Customer Journey Marketing - Grote kans dat de customer journey van jouw organisatie sinds de Corona-crisis drastisch is veranderd. Leer in twee online sessies hoe je de klantreis weer optimaliseert.
  • Persuasive Copywriting - Hoe schrijf je een tekst die overtuigt in Coronatijd? Leer in twee online sessies hoe je met pakkende copy je conversie een boost geeft.
  • Schrijven voor Social Media - Sinds de Corona-crisis zijn social media belangrijker dan ooit. Tijdens twee online sessies leer je hoe je pakkende posts schrijft.

Reacties:

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.