Ontdek hoe je een succesvolle e-mailstrategie opzet

Wil jij je e-mailmarketing naar een hoger niveau tillen? Meld je dan nu aan voor de gratis clinic.

Tijdens deze gratis clinic van Beeckestijn Business School behandelt Michael de belangrijkste punten om je resultaten via e-mailmarketing automation te verhogen. Je leert e-maildoelstellingen maken, Customer journeys beoordelen en de waarde van interactieve user experiences. Verder zal je ontdekken wat beschikbare en benodigde profielkenmerken voor écht persoonlijke contactmomenten zijn.

Datum: 14 december
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Michael neemt je mee in een praktische kijk op een middelmatige e-mailmarketing. Hij behandelt hoe je deze naar een strategisch hoger niveau kunt brengen. Tijdens de clinic leer je van award winning cases in e-mailmarketing automation. Dit zijn o.a. cases van UNICEF, Carglass en Hans Anders.

Over de spreker

Michael Straathof is co-founder en Consultant bij 100%EMAIL. Michael heeft een track-record van 25+ jaar in CRM, Data Driven- en E-mailmarketing. Als oud-voorzitter van de Email council van de DDMA, stond hij aan de start van een aantal zeer succesvolle initiatieven, zoals de jaarlijkse Email Summit, de E-mail benchmark en de E-mailmarketing opleiding bij Beeckestijn. Michael is zeer gepassioneerd om het Data Driven Marketing vakgebied naar een hoger niveau te trekken. Met ±50 experts bij 100%EMAIL is het een toonaangevend en award-winning bureau voor 100+ Nederlandse en Internationale (A-)merken.

Gratis aanmelden

  • Je kunt je gratis aanmelden voor deze online clinic van Beeckestijn Business School
  • De sessie wordt gehouden van 09:30 tot 11:00 uur
  • De sessie zal te volgen zijn via een live-stream
  • Voorafgaand aan de clinic ontvang je een mail met meer informatie

Meld je gratis aan  »

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →