Plus supermarkt lanceert boodschappen-app

Met de nieuwe mobiele applicatie wordt boodschappen doen volgens Plus nog makkelijker.

Plus supermarkt komt een mobiele applicatie die het boodschappen doen moet vergemakkelijken. Plus heeft bij de ontwikkeling van de app goed gekeken naar de boodschappen-app van Albert Heijn, Appie. Net als Appie biedt de boodschappen-app van Plus een uitgebreide boodschappenlijstfunctie van waaruit de boodschappen direct te bestellen zijn, een assortiments- en aanbiedingenoverzicht en looproutes per winkel.

Boodschappenlijst
In de app zijn het assortiment en de aanbiedingen in de door de consument gekozen winkel te bekijken. Ze voegen producten toe aan hun boodschappenlijst. De klant kan alle boodschappen noteren in zijn boodschappenlijst, ook boodschappen waarvoor de klant niet bij Plus terecht kan – denk aan schoenen of multomappen. Hiermee is het complete boodschappenlijstje op één plek bij te houden, zelfs zonder mobiel internet. Doordat tachtig procent van de benodigde wekelijkse boodschappen meestal herhaalaankopen zijn, is de boodschappenlijstfunctie zo gemaakt, dat klanten hun boodschappen heel eenvoudig toevoegen, afvinken en voor de volgende keer weer terughalen. Plus: &;Door de lijst te sorteren op de indeling van de winkel, wordt het winkelbezoek nog efficiënter.&;

Mijn Plus account
Met het &;Mijn Plus account&; kan de consument op meerdere apparaten aan hetzelfde lijstje werken. Zo kunnen alle gezinsleden binnen een huishouden gezamenlijk een boodschappenlijst bijhouden en nooit meer iets vergeten. Bovendien zet de klant dit lijstje eenvoudig om naar een bestelling bij zijn lokale Plus supermarkt. De bestelling is daarbij ook nog aan te passen, zodat het nog aangevuld kan worden wanneer er toch iets ontbreekt. Inmiddels bieden bijna tweehonderd Plus supermarkten de mogelijkheid om producten te bestellen en thuis of op het werk te laten bezorgen.

More to come
Voorafgaand aan de ontwikkeling van de app zegt Plus uitgebreid markt- en klantonderzoek naar de behoefte aan, en verwachtingen van een app te hebben gedaan. Plus: &;Daarnaast hebben we de gebruikersvriendelijkheid van de app getest om klanten optimaal te ontzorgen. In de loop van dit jaar wordt de app verder uitgebreid om hem nog completer te maken – wederom op basis van input van klanten.&;

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie