Ruud van Nistelrooij weer ambassadeur van Coca-Cola

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de aanloop naar het EK 2008 in Oostenrijk/Zwitserland treedt Ruud van Nistelrooij weer op als ambassadeur van Coca-Cola in de online , waar voetbalfans alles te weten kunnen komen over de wijze waarop een doelpunt moet worden gevierd. is 21 april van start gegaan.

De vaste spits van het Nederlands Elftal meldt in een persbericht "als geen ander te weten hoe belangrijk het is om steun van het Oranjelegioen te krijgen. Daarom juich ik het initiatief van Coca-Cola toe om de Goal Celebration Academy op te richten. Zo weet ik zeker dat de fans goed voorbereid zijn voor de wedstrijden van Euro 2008 en het Nederlands elftal en ikzelf op het legioen kunnen bouwen'.

Bezoekers van de Goal Celebration Academy kunnen op de site terecht voor juichtips, een juichhoroscoop en een interactieve test om te kijken wat voor 'juichtype' iemand is. Zowel de als de vaderlandse toppers hebben niet echt een grote naam hoog te houden als originele 'Goal Celebrators'. Dirk Kuyt is nog de meeste bekende: hij kust na elk doelpunt zijn trouwring.

Van Nistelrooij was eerder al actief in een campagne van Coca-Cola voor het .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie