Waar zit de echte kracht van klantfeedback?

Het toepassen van klantfeedback blijkt in de praktijk lastig. Want hoe doe je dit? Ontdek het tijdens deze online clinic op 8 juni!

Klantfeedback. Bijna elk bedrijf gelooft hier wel in, maar het toepassen blijkt lastiger. Waar zit de echte kracht van klantfeedback? En hoe kun je er dit ook in jouw organisatie voor de volle 100% uit laten komen? Doe mee met deze online clinic van Beeckestijn Business School & ontdek het!

Datum: 8 juni
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream

Dit kun je verwachten

Tijdens de clinic komen er een aantal onderwerpen aan bod:

  • Ontrafelen we ook ‘even’ de mythes van NPS,
  • Kijken we naar de beste alternatieven voor NPS
  • Verklappen we de gouden regel bij klachten
  • Bekijken we de meest impactvolle klantfeedback-vraag die elke klantreis nodig heeft.
  • De valkuilen van klantfeedback

Over de spreker

Anders Jansen is partner bij Flowresulting & docent bij Beeckestijn. Hij adviseert klanten op het gebied van marketingstrategie, loyaliteitsstrategie, klantbeleving, NPS en customer journey. Vanuit zijn ervaringen voor klanten als Rabobank, Obvion en Loyalis neemt Anders je mee in onderwerpen als Customer Experience en Service Excellence. Daarnaast is Anders in 2020 uitgeroepen tot docent van het jaar binnen de vakgebieden Customer Experience, CRM & Data.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →