Albert Heijn & TBWA\NEBOKO winnen Disruption® Grandprix voor Appie Today.

Tijdens de Disruption® Awards, de jaarlijks terugkerende award show binnen het Global TBWA Collectief, won Appie Today de Grand Prix. De internationale jury koos het vernieuwende social-first content platform van Albert Heijn uit 135 inzendingen uit 37 landen.

Troy Ruhanen, President & Chief Executive Officer TBWA\WORLDWIDE, over Appie Today: “Albert Heijn has succeeded in making the supermarket a relevant content producer for an easily distracted audience. A brave move for any brand, but for a supermarket, next level.”


Nick Barham, Global Chief Strategy Officer TBWA\WORLDWIDE voegt daaraan toe: “This case mixes spot on strategy, an ongoing stream of content that keeps the brand visible and relevant in culture daily, and an innovative approach to production that should be an inspiration to the whole TBWA\ collective.”

Monique Bergers, Hoofdredacteur Appie Today: “Het is mooi dat wij met ons denken ook internationaal worden gezien als grensverleggend en baanbrekend. Mooi compliment aan alle partners die bijgedragen aan Appie Today.

Darre van Dijk, Chief Creative Officer TBWA\NEBOKO: “Ik ben ongelooflijk trots op Albert Heijn dat we samen met MPG, Vice en andere content partners, dit vernieuwende format-denken van een droom tot een echt succes hebben gemaakt.”

Simon Neefjes, Chief Executive Officer TBWA\NEBOKO: “Ben blij met de erkenning. Mooie bevestiging van de weg die we ingeslagen zijn.”

 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.