TBWA\NEBOKO en \NEBOKO LIVE ontwikkelen introductiecampagne Vodafone YOU

In opdracht van Vodafone ontwikkelde TBWA\NEBOKO en \NEBOKO LIVE de introductiecampagne voor Vodafone YOU, de nieuwe prepaid propositie van Vodafone. Met ‘Power to the Prepaid People’ legt Vodafone letterlijk de macht in de handen van jongeren.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

TBWA bedacht een totaalconcept voor de merkstijl en introductiecampagne inclusief website. Neboko Live tekent voor alle ‘Live’ communicatie. Dat wil zeggen, alles wat dichter op de verkoop en daarna zit op de cruciale contactmomenten in de klantreis. Niet alleen bedoeld om meer te verkopen, maar vooral ook om de vaak niet zo loyale ‘Prepaid People’ in huis te houden en een relatie met ze op te bouwen met &;Fantastic Friday&;.

Media strategie i.s.m. Blue Mango Interactive en MEC. Online productie i.s.m. Blue Mango Interactive en Chunk. PR en online video is i.s.m. Het PR Bureau. Productie Retail en huis-aan-huis i.s.m. Arvato. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.