Panelsessie: Nederlandse CMO’s over Cannes

Met CMO's van toonaangevende bedrijven als ING, ODIDO, Nederlandse Loterij en TBWA\NEBOKO’s Darre van Dijk, bespreken we de week in Cannes.

Nederlandse CMO’s over Cannes

Panelleden zullen hun inzichten delen over de waarde van creativiteit voor topbedrijven en de relevantie en impact van de Cannes Lions. Ook bespreken we of het Cannes Lions Festival of Creativity met haar tijd meegaat en welke trends en topics dit jaar de boventoon voerden. Daarnaast worden de prestaties van Nederland op het festival geëvalueerd.

Mis het niet!

Mis deze unieke kans niet om de ervaringen te horen van toonaangevende marketeers en creatieven die het Cannes Lion Festival of Creativity van dichtbij hebben meegemaakt. Ontdek wat hen heeft geïnspireerd, hoe zij de waarde van creativiteit zien en welke trends en onderwerpen dit jaar centraal stonden.

Registratie

Klik hier om je aan te melden voor deze inspirerende en informatieve sessie.

Datum: Donderdag 20 juni 2024.
Tijd: 10.00 uur.
Locatie: Embassy of Dutch Creativity (La Boussole Carree. Rue de la Fontaine 3, 06400 Cannes).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →