Premium

DDB & Tribal Amsterdam stelt nieuw creatief duo aan

Stephen Joss promoveert tot creative director en zal zich voegen bij Bram Holzapfel

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Joss werkt al sinds 2013 bij als Senior Art Director. Samen met Holzapfel is hij verantwoordelijk voor wereldwijde campagnes als voor Heineken International. Daarnaast heeft hij voor klanten gewerkt als McDonald’s, Adidas, KLM en TomTom.

Voor DDB & Tribal Amsterdam deed Joss ervaring op bij DDB Sydney en GPY&R Melbourne. Daar heeft hij aan veel bekroonde cases gewerkt, die onder andere in de prijzen vielen bij de Cannes Lions, Eurobest, AWARD en Effies.

&;Ik werk nu meer dan vier jaar in het DDB-netwerk en heb altijd het werk van het Amsterdamse bureau bewonderd&; vertelt Joss trots. &;Om nu toe te treden tot de leiding is ontzettend leuk. Als je kijkt naar onze expertises vullen Bram en ik elkaar goed aan. We streven er naar om onze klanten te helpen in het navigeren door het snel veranderende communicatielandschap.&;

Joris Kuijpers, executive creative director van DDB & Tribal Amsterdam, voegt daaraantoe: &;In de jaren dat Stephen bij ons bureau heeft gewerkt heeft hij laten zien dat hij een bijzonder getalenteerd creatief is. Samen met Bram zal hij onze positie in het maken van wereldwijd uitzonderlijk werk versterken.&;

De aanstelling van het creatieve duo is voorgegaan door de . Het creatieve team, dat overstapt van N=5, zal vanaf 16 november bij DDB & Tribal Amsterdam in dienst treden.

Advertentie
advertisement
premium

Word lid voor € 1,-

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan en betaal € 1,- voor de 1e maand.

Ja, ik wil lid worden

Plaats als eerste een reactie

Advertentie