De Gelderlander lanceert cityscreens

De Gelderlander heeft op 7 juni zijn cityscreens in gebruik genomen. Burgemeester Thom de Graaf presenteerde bij deze gelegenheid de nieuwe slogan ‘Altijd Nijmegen’ en bijbehorend beeldmerk die ingezet gaan worden ten behoeve van citymarketing voor de gemeente Nijmegen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Op de cityscreens worden uitzendingen van vertoond, een combinatie van nieuws uit stad en regio, agenda en entertainment, sport en overig algemeen nieuws. Een uur uitzending bestaat voor ongeveer 40 procent uit nieuwsblokken en 60 procent uit commercials. Adverteerders van het eerste uur zijn onder meer Intratuin, Rabobank en ROC Nijmegen. Behalve voor nieuwsuitzendingen zal De Gelderlander de cityscreens ook inzetten bij evenementen als de Nijmeegse Vierdaagse. Op termijn worden mogelijk ook speelfilms vertoond. Als de pilot succesvol is, worden ook in andere grote plaatsen binnen het verspreidingsgebied cityscreens geplaatst.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie