De succesvolle bouwstenen van B2B marketing

Wat zijn de succesfactoren in B2B marketing? Hoe maak je een contentstrategie die impact heeft? Ontdek het tijdens deze online clinic.

We doen er alles aan om de aandacht van de klant en koper te krijgen. Er is enorm veel online content en de concurrentie is overal. Tegenwoordig zijn er veel nieuwe technologische tools die je helpen om jouw doelgroep beter te bereiken. Echter, als je de basis niet op orde hebt, dan gaat deze technologie ook niet voor je werken.

Tijdens deze online clinic van Beeckestijn Business School neemt Ingrid Archer je mee naar de succesvolle bouwstenen van B2B marketing, van de buyer journey naar een succesvolle contentstrategie.

Datum: 10 november
Tijd: 09:30 - 11:00 uur 
Locatie: Live-stream 

Wat kun je verwachten?

Aan de hand van praktische voorbeelden en oefeningen vertelt Ingrid Archer hoe je succesvol jouw markt en doelgroep kunt bereiken binnen B2B. Daarbij komen onder andere de volgende onderwerpen aan bod:

  • Hoe zakelijke kopers kopen en wat ze van leveranciers verwachten
  • Hoe inzicht in de koper, een buyer persona, jou kan helpen
  • En, hoe je een contentstrategie maakt die impact heeft

Over de spreekster

Ingrid is managing partner en director clients, strategy & succes bij SPOTONVISION. Ze heeft meer dan 20 jaar ervaring in B2B-marketing- en communicatie en initieerde succesvolle campagnes in diverse sectoren en is expert op het gebied van buyer persona’s, buyer en customer journeys, contentmarketing en lead nurturing in B2B.

Gratis aanmelden

Het is niet meer mogelijk om je aan te melden. Bekijk onze agenda voor meer clinics >>

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →