Gedane Zaken: Matters Most, Partout, Liedee, Glasnost

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?

Matters Most ontwikkelde de nieuwe merkstrategie, naam en stijl van de gefuseerde bedrijven KP&T en TRACÉ. Onder de naam ‘Voort’ groeien KP&T en TRACÉ samen verder met een groter netwerk, maar met dezelfde persoonlijke aanpak. Voort staat voor ‘Groei verder. Ga Voort’ en heeft met behulp van het branding bureau uit Amsterdam gezorgd voor vernieuwing, vooruitgang en een positieve verandering van positionering. Voort is na de fusering het grootste detacheringsbureau van én voor technische professionals in Nederland.

YAM glutenvrij gaat in zee met het Eindhovense bureau Partout digital native agency in samenwerking met Liedee. Vanaf 1 oktober ging het bureau aan de slag met de digitale strategie van YAM, om zo digital marketing naar een hoger niveau te tillen. 

De wereldwijde reiszoekmachine momondo uit Denemarken heeft Glasnost geselecteerd als partner voor al haar pr-activiteiten in Nederland. De samenwerking bestaat onder andere uit influencer marketing, corporate pr en lifestyle pr. momondo werd dit jaar enorm populair met de campagne ‘momondo - The DNA Journey’, waarin de diversiteit in ons allemaal centraal staat en mensen werden uitgedaagd om meer open te staan voor andere culturen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie