KLM en Hearst Create slepen twee internationale Content Marketing Awards binnen

Het bekende magazine Holland Herald en een speciale uitgave ervan voor kinderen vielen in de prijzen.

KLM en Hearst Create hebben twee awards gewonnen bij de internationale Content Marketing Awards, die dit jaar online in Cleveland werden uitgereikt.

Herald opnieuw in prijzen

Holland Herald, het bekende magazine van KLM won dit jaar, in de categorie Best Overall Editorial – Print. Het blad, dat gemaakt wordt door Hearst Create,  zit - sinds juli 2020 met covid-proof coating – in de seat pocket van elke reiziger en biedt  reisinspiratie, interviews, kunst, lifestyle én actuele informatie over KLM. Vorig jaar was het magazine goed voor twee awards. Dit jaar haalde het ook een finaleplek in de categorie Hospitality/Travel Publication. 

Junior-versie voor jubileum

Holland Herald Junior, een speciale uitgave voor kids, won de award Best New Print Publication. Het magazine voor jonge reizigers werd speciaal voor de viering van het 100-jarig bestaan van KLM uitgebracht. Het betreft een samenwerking tussen KLM, Hearst Create en de redactie van populair-wetenschappelijk magazine Quest Junior, ook onderdeel van de Nederlandse tak van Hearst. 

81 categorieën

De prestigieuze Content Marketing Awards worden georganiseerd door het Content Marketing Institute en waarderen en bekronen jaarlijks de beste contentmarketingprogramma’s, bureaus en marketeers uit het vakgebied.

Er werden awards voor 81 categorieën uitgereikt. In 2019 werden er 1100  cases ingezonden, dit jaar waren dat er waarschijnlijk veel minder. De organisatie liet het bij 'honderden inzendingen'.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie