Meysman leidt marketingjury Nima

De jury voor de Nima Marketing Jaarprijs 2004 wordt dit jaar geleid door Frank Meysman, ex-voorzitter raad van bestuur van Sara Lee/DE en tot voor kort Effie-juryvoorzitter.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De prijs gaat naar de organisatie die het afgelopen jaar op marketinggebied het beste heeft gepresteerd. De Nima Marketing Jaarprijs 2004 wordt overhandigd op het Nima Societal Event op 18 november, wanneer ook de nieuwe Register Marketeers worden benoemd.

De jury bestaat uit Annette Ottolini RM, Directielid Marketing & Communicatie Maetis (vanuit de Register Marketeers), Marnix Eikenboom, Managing Director Danone (vanuit de Top Marketing Club en het NIMA Bestuur), Jos Vranken, Marketing Directeur Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (vanuit de Top Marketing Club), Egbert van Acht, Chief Marketing Officer DAP Philips (vanuit de Top Marketing Club), Martijn Gleijm, Directeur Gleijm & Van der Waart (vanuit Young NIMA Profesionals), Theo van Vugt, hoofdredacteur Tijdschrift voor Marketing (vanuit de media), Michael van Os, hoofdredacteur Adformatie (vanuit de media), Prof. dr. Eric Waarts, Erasmus (vanuit de wetenschap) en Prof. dr. Ruud Frambach, VU (vanuit de wetenschap)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie