Nieuwe campagne Toerisme Recreatie Nederland

Toerisme Recreatie Nederland begint in april 2002 het Nationale Attractiespel. Doel van de actie is extra promotionele ondersteuning van de dagrecreatie-sector.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Paul van Loon, bekend van kindergriezelverhalen, heeft speciaal voor deze actie een kort verhaal geschreven. ‘De Magische Attractiebus’ vormt de spil van een groot landelijk spel. Gedurende zeven weken sparen kinderen voor vrijkaarten en abonnementen bij attractieparken, dierentuinen en musea. Het finaleweekend op 8 en 9 juni sluit de actie af. Naast dagrecreatiebedrijven werken Mc Donald’s en Shell aan de campagne mee.

Toerisme Recreatie Nederland is een jaar geleden ontstaan uit de organisaties NBT, Toerisme & Recreatie AVN en de ANVV.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie