Pr-bureau maakt bedrijven zelfredzaam

Steeds meer bedrijven korten op hun pr-uitgaven. Het Californische pr-bureau Medialink Group (MLG) denkt daar iets op te hebben gevonden.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het kleine pr-bureau uit Marin County heeft een programma ontwikkeld waarmee bedrijven binnenshuis een effectief public relations-beleid kunnen voeren. Dit bestaat uit een aantal bezoeken voor training en raadgeving, richtlijnen, voorbeelden en actiepunten, waarmee organisaties kwalitatief en kwantitatief betere media-aandacht kunnen krijgen. 'We willen het werk van de traditionele bureaus hiermee niet vervangen, maar al onze kennis en inzichten geven aan bedrijven die zich momenteel geen pr-bureau kunnen veroorloven,' verklaart MLG-oprichter Frank Cioffi.

Cioffi benadrukt dat 90% van zijn opdrachten nog steeds uit traditionele op campagnes gericht werk bestaat. (bron: PR Week US)

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie