15 tips voor de inhoud, uitvoering en inzet van een tv-commercial

Vanwege de huidige ontwikkelingen kijken veel merken opnieuw naar hun campagne- en marketingstrategie

Nu veel reclameactiviteiten stil zijn gelegd, kan het een geschikt moment zijn om kennis en inspiratie op te doen. Speciaal voor merken die meer willen weten over tv-reclame, brengen wij in onze nieuwste whitepaper alle belangrijke inzichten in kaart.

Misschien heb je al eens op radio of online een campagne ingezet. De stap naar televisie lijkt dan soms groot: heb ik wel voldoende expertise en budget? En bereik ik met televisie mijn doelgroep wel?

In onze whitepaper gaan we in op alle tips en tricks voor tv-creatie en -inzet. Hoeveel boodschappen verwerk je bijvoorbeeld in je commercial? Hoe vaak noem je je merknaam? Verwerk je je logo in je spot? En zo ja, hoe dan? Welke muziek gebruik je? Wat is de ideale spotlengte? Wat is je Share of Voice en hoe maak je daar optimaal gebruik van?

Het antwoord op deze vragen en meer vind je in onze whitepaper. Nieuwsgierig geworden? Klik hier om de whitepaper kosteloos en vrijblijvend aan te vragen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →