BMW is populairste merk van België

BMW heeft de eerste Nationale Merkencompetitie in België gewonnen. Het Duitse automerk wordt op de voet gevolgd door Nokia en Coca-Cola.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Meer dan 17.800 Belgische respondenten hebben op de portal van MSN in 33 categorieën hun favoriete merken aangegeven, maar ook de merken die bij hen niet zo in de smaak vallen. De populariteitswedstrijd is een initiatief van het reclamebureau LDV/Bates, in samenwerking met MSN en These Days.

BMW neemt de koppositie vóór Audi en Volkswagen. Jupiler wint met grote voorsprong in de categorie ‘bieren’. Coca-Cola en Spa zijn overtuigend winnaar bij de frisdranken en de waters, Douwe Egberts is eerste in de categorie koffie, Côte d’Or bij de chocoloade en Dash bij de wasproducten.
Nike blijkt het meest favoriete sportmerk te zijn, terwijl de Belg zijn meubels meestal bij Ikea haalt en het liefst met een Nokia-gsm via Proximus belt.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie