Campagne voor internationalisering bedrijfleven

Het bedrijfsleven, en met name het midden- en kleinbedrijf, moet internationaal actiever worden. Een campagne, met radiospotjes en advertenties in diverse bladen, moet de bedrijven daartoe aansporen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Staatssecretaris Van Gennip van Economische Zaken gaf gisteren in Rotterdam het startschot voor de campagne. Door de uitbreiding van de Europese Unie met tien nieuwe landen ontstaat straks een ‘gigantische interne markt zonder handelsbelemmeringen', zo hield zij de
ondernemers voor. En dat biedt volop kansen.

De campagne is vooral gericht op die ondernemers in het midden- en kleinbedrijf die wel internationaal actief zouden kunnen zijn, maar dat om allerlei redenen niet doen. Dat zijn er circa 110.000, aldus Van Gennip.

Volgende maand kunnen de ondernemers een brief verwachten die hen wijst op de mogelijkheden op de buitenlandse markt. Van Gennip nodigde hen ook uit zich te melden voor een van de vele handelsmissies die zij de komende tijd naar de nieuwe lidstaten onderneemt (ANP).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie