CM heeft een nieuwe identiteit en logo

De nieuwe huisstijl is eigentijdser volgens het bedrijf.

Mobiele serviceprovider CM heeft een nieuwe positionering, visuele identiteit en website. 

Volgens het bedrijf zelf is de nieuwe identiteit is eigentijdser en past beter bij hoe CM ‘zich als bedrijf heeft ontwikkeld en waar het vandaag de dag voor staat’. Er hoort ook een nieuwe website bij: CM.com

CM begon in 1999 als sms-bedrijf, maar het ontwikkelde zich tot een bedrijf dat zich ook richt op dienstverlening als payments, pushnotificaties, online identificatie, voiceberichten en ticketing. 

Niet meer telecom

Chief marketing officer Joris van der Waart geeft aan dat het bedrijf nu diensten aanbiedt in het gehele mobiele spectrum en dat de reden is dat de toevoeging ‘telecom’ niet langer wordt gevoerd. 

Van der Waart: ‘We zijn zeker niet alleen een telecombedrijf.

‘We presenteren als bedrijf dus ook een nieuw logo, dat beter past bij de huidige identiteit en positionering van CM. Het voorgaande logo deed wat industrieel, wat technisch aan. De letters CM waren opgebouwd uit losse stukjes. In ons nieuwe logo zijn de letters in één vloeiende beweging met elkaar verbonden. Het geeft aan wie we zijn, waartoe we er zijn en wat we kunnen betekenen voor mensen en bedrijven.’

Het oude logo

CM is nu ook eigenaar van het internetdomein CM.com, dat de nieuwe huisstijl heeft. Op de wedstrijdshirts van Eredivisieclub NAC Breda, waarvan CM de hoofdsponsor is, staat het nieuwe logo en het nieuwe internetadres. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie