Contentbijbel: verhalen voor de eeuwigheid

Cor Hospes presenteert nieuw boek over content-marketing.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het is een ambitieuze titel die Cor Hospes zijn nieuwe publicatie heeft meegegeven: Contentbijbel - Hoe zorg je als merk voor verhalen met eeuwigheidswaarde. 

Woensdag presenteerde Hospes zijn boek in de Hofkerk te Amsterdam, en reikte het eerste exemplaar uit aan zijn twee buren. Zij hadden hem deze zomer geholpen toen Hospes met vakantie in Frankrijk erachter kwam dat hij zijn tas met manuscript, portermonee en laptop op zijn bank thuis in Nederland had laten staan. De buren namen de spullen mee op hun reis naar het zuiden om die langs een Franse snelweg aan Hospes te overhandigen, zo luidde het verhaal.

Passievol

Hospes is een boeiend verteller en laat dat ook in zijn nieuwe Contentbijbel zien. Via tal van cases, evangelisten, apostelen, openbaringen laat hij zien dat de basis voor contentmarketing passievolle verhalen zijn die het waard zijn om te delen, vanuit het DNA van een bedrijf, organisatie of merk. 

Cor Hospes: ‘Als er binnen een bedrijf geen liefde bestaat voor het vertellen van verhalen noch een passie voor het product, organisatie of merk, laat contentmarketing er dan liever buiten. Dat zorgt alleen maar voor droge teksten en andere doodse content. Kies niet voor content maar ga verhalen vertellen, passievolle verhalen.’

Een boek voor op het nachtkastje van iedere commmunicatieprofessional en marketeer die geinspireerd wil worden door verhalen die theorie en praktijk met elkaar verbinden.

Meer informatie en bestellen:

Contentbijbel (ISBN 9789491560743 ) is te bestellen. De reguliere prijs is € 32,-. Het boek is eveneens verkrijgbaar in de boekhandel.

Over de auteur:

Cor Hospes werkte ruim 20 jaar als zelfstandig journalist voor de belangrijkste kranten en (vak)tijdschriften van ons land. In 2009 maakte hij de  overstap naar marketingcommunicatie. Omdat hij zag dat merken zelf uitgevers werden, en storytelling en content binnen marketing een steeds grotere rol opeisten. Cor Hospes is auteur van de bestsellers ‘Alle 13 goed’, ‘Geld verdienen met social media’, ‘Verlichting in business en &;De Guerrillamarketing Revolutie&;.


 

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie