DFMA lanceert award fieldmarketing

Dutch Field Marketing Association (DFMA), de branchevereniging voor fieldmarketing gaat jaarlijks een prijs uitreiken, de DFMA AWARD. De award dient als beloning voor bureaus en opdrachtgevers die fieldmarketing effectief hebben ingezet als marketingcommunicatie-instrument. Onder fieldmarketing verstaat DFMA onder meer sampling, merchandising, demonstraties, hospitality en mystery shopping.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De bedoeling is dat met het uitreiken van de DFMA AWARD de aandacht wordt gevestigd op cases waar met vernieuwd inzicht Fieldmarketing is ingezet om doelgroepen aan te trekken, producten te introduceren of opnieuw onder de aandacht te brengen en/of informatie over te brengen.

Alleen fieldmarketingbureaus mogen cases inzenden, maximaal drie cases per bureau. De cases moeten hebben plaatsgevonden in de periode augustus 2007 tot en met juli 2008, inzenden is mogelijk tot 15 september 2008. De uitreiking vindt plaats op 10 november 2008.

Er wordt slechts één DFMA AWARD toegekend. Wel worden er uit de inzending kandidaten voor de DFMA AWARD genomineerd. Een nominatie kan worden gezien als een blijk van waardering voor de inzending.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie