Heineken krijgt Sponsor Ring Grand Prix

Heineken Nederland heeft de Sponsor Ring Grand Prix, de oeuvreprijs voor sponsoring in Nederland, gewonnen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De prijs werd afgelopen woensdag uitgereikt in Heineken Experience in Amsterdam door juryvoorzitter Han Nieman. Heineken kreeg de prijs vanwege de jarenlange inzet van sponsoring als marketingcommunicatie-instrument waarbij vooral de eigen onderscheidende evenementen en sponsorships, zoals Heineken NightLife, Holland Heineken House en de Heineken Queensday, in het oog springen. Naast Heineken was ook ABN-Amro genomineerd voor de Grand Prix. De bank won wel in de categorie kunst met de sponsoring van de tentoonstelling Van Gogh/Gauguin in het Van Gogh Museum. In de categorie sport werd de Sponsor Ring 2002 gewonnen door Aegon, voor haar 25 jarige betrokkenheid met het schaatsen en de sponsoring van de KNSB. De Rabobank won de Sponsor Ring Cultuur & Entertainment als first founder van de Floriade 2002. In de categorie Maatschappij kon de Nederlandse Spoorwegen de Sponsor Ring mee naar huis nemen. Ook ging er nog een onderscheiding (categorie media) naar Praxis en de jarenlange sponsoring van het RTL4-programma Eigen Huis & Tuin. De jury van de Sponsor Ring bestond dit jaar uit Cora Baas (Mediaedge:cia), Frank van den Wall Bake (Van den Wall Bake Consult), Ton Rozestraten (IP), Roland van Kralingen (Positioneringsgroep) en Don Kouwenhoven (Project X).

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie