ING lanceert WK-campagne: 'Wat gaat het worden?'

JWT Amsterdam trok samen met ING de favela's in en maakte deze commercial.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

&;Wat gaat het worden?&; Dat is de vraag die centraal staat in de campagne die oranje merk ING zaterdag start.  ING heeft een volledig geïntegreerde campagne opgezet die gecentreerd is rondom . Nederland wordt daar uitgenodigd om online hun voorspellingen te delen.

De resultaten worden - vlak voordat de wedstrijd begint - op TV teruggegeven. ING: &;Met de campagne &;Wat gaat het worden?’ laat ING zien dat ze begrijpt wat er leeft bij Nederlanders. Dat ze betrokken is bij Nederland.&

Lees een uitgebreid interview met Johan van der Zanden, hoofd communicatie van ING en Bas Korsten, executive creative director bij JWT Amsterdam over de belevenissen in de favela&;s van Rio de Janeiro. 

Credits ING WK Campagne
Klant: ING
Bureaus/Agency: JWT Amsterdam

Concept: Bas Korsten (Executive Creative Director)
Copy: Bas Korsten, John Vonk, Peter van Vendeloo
Art: Bas Korsten, Jeena van der Heul

Business Director: Eveline Posma
Concept Producer: Andreas Möller
Screen Producer: Francoise Tanis
Digital Director: Jesse Houwelinge 
Digital Producer: Alexander Buining

DIGITAL
David Navarro (Head of Design & Digital)
Vinesh Gayadin
Richard Beerens
Fethi Uluak

Opdrachtgever
Johan van der Zanden
Louise Meijer
Tjitske Benedictus

Productie TVC
Brenninkmeijer & Isaacs

Regisseur
Marco Grandia

Producer
Sytske Rijkens

D.O.P.
Marco Grandia
Gabor Deak

Editor
Joppo in de Grot

Geluidstudio
Earforce

Online
Joppo in de Grot

Digital Production
MediaMonks

Media
Mindshare

Animatie
Crabsalad

Muziek
Moos Lamerus (Massive Music)
Kraak & Smaak  ft Lilian Vieiria – ‘Le Leo’ compositie Oscar de Jong, Wim Plug, Mark Kneppers

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie