Jameson op de radio

Jameson Irish Whiskey is vorige week met een nieuwe radiocampagne begonnen. Met deze campagne wil Jameson de spontane merkbekendheid verhogen. Daarnaast moet de campagne whiskydrinkers bekend maken met de zachte smaak van Jameson.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De radiocampagne bestaat uit dialogen tussen een studiotechnicus en een acteur. De acteur is ingehuurd om de nieuwe radiocampagne van Jameson in te spreken en heeft de grootste moeite om de juiste tone of voice te behalen. Daarnaast is de acteur snel afgeleid door de uitzonderlijke zachte smaak van Jameson Irish Whiskey. De studiotechnicus en de acteur zijn ingesproken door Kees Prins en Michiel Romeijn. Beiden zijn bekend van het televisieprogramma Jiskefet.

Tot de kerst worden drie verschillende radiospots uitgezonden op Arrow, Noordzee FM, Radio 3 FM, Radio 538, Sky Radio en Yorin.

Het bureau is Wave Communications en bij Pernod Ricard Nederland zijn Sander Nuhoff (group brand manager) en Kjeld Piek (junior brand manager) verantwoordelijk.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie