Koot verlaat De Lotto

Pascal Koot (35), als marketingmanager nu 2,5 jaar eindverantwoordelijk voor het marketingcommunicatiebeleid van De Lotto, stapt op eigen initiatief per 1 september op.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘De organisatie van de stichting De Lotto geeft in mijn perceptie onvoldoende ruimte voor marketing zoals ik het wil bedrijven’, zegt Koot tegen Adformatie. ‘Ik kom uit een veel commerciëlere omgeving waar veel sneller gewerkt wordt en waar iedereen bezig is met de consument.’

Koot werkte bijna acht jaar bij McDonald’s voordat hij naar De overstapte. Hij oriënteert zich op een nieuwe functie binnen het marketingvak.

De afgelopen tijd was een periode met veel veranderingen bij De Lotto. Eind mei werd bekend dat De Lotto en DDB na 15 jaar uit elkaar gaan. Y&R Not Just Film is per 1 juli het nieuwe bureau van het merk Lotto, terwijl Lemz voor Krasloten en Toto aan de slag is gegaan. Ook heeft De Lotto sinds 1 juli een nieuwe algemeen directeur, Harrie Linders.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie