Kruidvat wint Gouden Deurmat

Kruidvat heeft volgens de Nederlandse consument de leukste reclamefolder en ontving daarvoor op het Nationaal Congres Ongeadresseerd Reclamedrukwerk van de DMSA de Gouden Deurmat.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De prijswinnaar, die alweer voor de tweede keer de hoofdprijs behaalde, doet het met het lijvige Kruidvat Voordeel Magazine bij de consument vooral goed door de ‘steeds verrassend, altijd voordelig’ formule.

Tijdens het vorige week gehouden congres presenteerde Veldkamp/Marktonderzoek de nieuwste cijfers uit het onderzoek Thuis Binnen Bereik. Daaruit blijkt dat de effectiviteit van de folder stijgt: de score op respons was ten opzichte van de vorige meting gestegen van 17 naar 23 procent. Vergeleken met de situatie in 1989/1990 een score die vier keer zo hoog is, aldus de DMSA.

In de top tien wordt Kruidvat gevolgd door achtereenvolgens Blokker, V&D, Gamma, Karwei, Ikea, Hema, Praxis, Bijenkorf en Xenos.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie