PHD heeft ARAG als nieuwe klant

ARAG wil het merk meer versterken en investeren in verdere groei voor de komende jaren.

PHD, onderdeel van OmnicomMediaGroup Nederland, krijgt de verantwoording voor de mediastrategie, planning en inkoop.

Gert-Jan Siebelink, Manager Corporate Communications & Marketing ARAG (Rechtsbijstand): &;De tijd is rijp voor ARAG om een vervolgstap te maken, ook wat betreft media. Met de keuze voor PHD halen we een partner aan boord die relevante ervaring en kennis meebrengt, maar ons ook uitdaagt en creatief met ons spart. Die ons bedrijf, onze markt en uitdagingen echt wil doorgronden om tot vernieuwende oplossingen te komen, waar nodig samen met partners uit het netwerk van de OmnicomMediaGroup Nederland.&;

Floris van Aller, Business Development Director PHD: &;We hebben al een aantal creatieve ideeën met elkaar gedeeld, die we graag tot uitvoering brengen. We kijken uit naar een succesvol en langdurig partnership.&;

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie