Pijper Media neemt Golfers Magazine over van Sanoma

Sanoma Media Netherlands is met Pijper Media tot overeenstemming gekomen over de verkoop van Golfers Magazine.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sanoma Media Netherlands is met Pijper Media tot overeenstemming gekomen over de verkoop van Golfers Magazine. De verkoop is onder voorbehoud van positief advies van de vakbonden en OR en akkoord van de betrokken licentiegever. De in Groningen gevestigde uitgever vestigt de titel in haar dependance in Amsterdam bij de onlangs overgenomen Sanoma titels Nieuwe Revu, Panorama en Playboy.

Pijper Media is al meer dan 40 jaar ‘a family business’. Het bedrijf geeft titels uit op het gebied van sport, lifestyle, gastronomie en toerisme. Voorbeelden zijn o.a. Wieler Revue, Noorderland, Lekker 500, Nautique, Surfmagazine en Lonely Planet. Naast de uitgeverij heeft Pijper Media ook een full service rotatiedrukkerij met een landelijke focus. Alle magazines worden in eigen huis geproduceerd.

Anton Pijper, CEO Pijper Media over de acquisitie: “Wij zijn zeer verheugd dat Pijper Media nu ook de golfsport kan toevoegen aan onze aansprekende lijst met sporttitels. Als bedrijf zijn wij als geen ander in staat om deze niche sport te bedienen en verrijkt dit ons portfolio.”

In juli van dit jaar dat Pijper Media Nieuwe Revu, Panorama en Playboy overnam van Sanoma.

Over Golfers Magazine
Golfers Magazine bestaat al 30 jaar en is binnen Sanoma onderdeel van de Content Marketing tak. Het magazine kent een oplage van 11.709 en verschijnt 11 keer per jaar. Na de benodigde goedkeuring gaat de titel per 1 januari 2015 over naar Pijper Media B.V.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie