PMA in Mediabelevingsonderzoek

‘Wij zijn de enige die over de mediumtypen heen een onafhankelijke en afgewogen interpretatie kunnen geven.’

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het Platform Media-Adviesbureaus (PMA) gaat voor het eerst meedoen met het Mediabelevingsonderzoek. Dat zegt PMA-directeur Johan Smit. Het onderzoek, dat eerder al werd uitgevoerd in 1997, 2003 en 2007, zal volgens Smit onder andere inzicht geven in de beleving van media via de verschillende schermen (smartphone, tablet, pc, tv). PMA doet juist nu mee met het Mediabelevingsonderzoek, omdat het volgens Smit als geen andere partij in staat is om over de mediumtypen heen een onafhankelijke en afgewogen interpretatie te geven.

Het wordt uitgevoerd door TNS Nipo. De resultaten van het onderzoek worden – onder voorbehoud - verwacht in december van dit jaar.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie